Bästa vänner...

Idag har det varit en slapp dag Olivia vakna vid 7 och fick välling och när vi skulle kliva upp så somna hon om.. hmm då tänkte jag, det kankse är min tur att ta igen lite förlorad sömn som blir på nätterna  när hon valt att vakna och antingen vill ha nappen eller välling. så vi sov till ca 9.15 gött de, sen klev vi upp och jag satte olivia framför teletubbies efter gröten medans jag gick in i duschen.. åhh jisses vad hon skratta åt tvn när jag kom ut :)
Hon verkar gilla de iaf..
Sen fick jag sms av Petra westling som frågade om vi skulle ta en fika, så möte på hedbacks för en fika (var ett tag sen nu) =) pratade lite och Petra fick Olivia att skratta en hel del så de var en trevlig stund sen gick vi hemmåt mötte upp min brorson som också är Olivias gudfar som ville komma och hälsa på så vi gick hem och prata och såg lite på tv och jag fick vila ytterligare då Robin var lite barnvakt :) duktig kille!
Sen gick han hem och jag skulle börja med maten då minge ringde "jag har missat bussen" så jag fick packa ihop hund och olivia och ta en tur för att hämta bilen på sjukstugan sen åka upp mot Transtrand och hämta upp stackaren som inte kunde ta sig hem. Så tänkte att när vi ändå är här åkte vi vidare till Sälen och åt en bit mat på resturang (oxfile med grädde och pasta) gött de. Sen hälsa vi på hos minges farmor och farfar var där i bra många timmar så kom hem nu på kvällen 21.30 !
Nu är det tv läge en stund sen sängen för imorgon är de full dag igen, BVC kl 14 , handla, Kalas kl 17 (robin fyllt 16) =) sen är det häääälgen!

Vad har den att bjud på då?

näe nu tror jag att jag kryper ner under duntäcket!

puss påer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0