Dagens på Thai..

Olivia vakna 07.59 idag försökte få hon att somna om efter 10 men de gick inte men jag var sååå himla trött var länge sen jag var så trött. Idag har hon fått ärtor och potatis till lunch sen ringde mamma och fråga om vi skulle ta en dagens så då gick vi på thai sen apoteket och gjorde lite andra ärenden..
Nu sitter jag och syr lite kläder som måste lagas medans Olivia vilar lite. Minge var sen hem idag jobba över en timme så får vänta ännu längre på han.. Vad blir de sen då?


/ S


Fortsatt .. Nyss kommit hem från kalas Olivias farmor har fyllt år så fick oss lite tårta och bullar . Sen hem och hämta Texas sen har vi varit ute i ca 1 timme och sparkat fotboll med han så nu sover han gott inne i sovrummet med lilla olivia som jag hoppas på att somnar snart! :) Nu är de tv mys med ostbågar :)

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0