Efter helgen..

Ja idag skulle vi hälsa på Majje men som de ser ut så orkar jag inte ens gå utanför dörren.. usch såhär trött var de länge sen jag var, Olivia vaknade 07.20 idag, och jag tror jag har vaknat vartannan timme inatt fyfan vad jag har sovit dåligt. Sen precis när jag somnade om så "PANG" lät de nere i hallen kl 04.10 eller nått ja då var de Albin som tappade en toalett stol i golvet.. :) kunde inte mer än skratta .
Var på mamma träff igår igen om två veckor ska vi va här, så då är de stor städning innan de iaf :) Men ska bli kul att ha lite bebisar här också.
Satt och funderade på Olivias 1års kalas, då ska de va mååånga bebisar här :)

När vi var och badade i vansbro simhall i fredags så när vi kom hem skrev jag juh att ni skulle få se ett kort på dopspresenten Olivia fick av Valter och Ellen (minges mormor&morfar) Och här kommer de :)

Nu ska jag göra iordning fläskkotteltterna så minge får mat när han kmr hem..

På tal om Minge, igår firade vi våran 3års dag som vi varit tillsammans , han fick en fickplunta och ett par kalsonger med hjärtan på av mig och såklart köttfondue och en tårta! :)

Aja ska mysa med min dotter nu som ligger jätte lugnt här med mig i soffan :) tror hon .. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0