Experium..

Ja det är söndag och helgen är över, har varit en mysig helg.. i fredags vart de 16år kalas med tårta och kaffe och på lördagen fick jag sovmorgon av Minge, han gick upp med Olivia och lät mig få soova ut såå gött de var men bad han väcka mig efter ett tag men han gjorde aldrig de utan jag vakna kl 12.45 *shit* Så länge har jag inte sovit på läänge minst sagt 5månader :)
Men när jag klev upp slängde jag mig i duschen sen åkte vi till Kenny för att hämta gåstolen till Olivia och där var Camilla och Liam och hälsade på så kussarna fick träffas och han var så go på henne :) Söta dem små*
efter de åkte vi hem och beställde Thaimat. Sen slappna av framför tvn sen sa minge att vi skulle åka till mormor med olivia för vi skulle upp på experium och kolla på 3D bio (resident evil) :) Vilken suprise han ordna va!!? =) lääänge sen !*
Filmen var bra fränt att se med 3D faktiskt sen åkte vi hemmåt möttes av att en turist hade krockat med en älgkalv i vallerås trakterna stackarn som låg i dikeskanten. Hämta Olivia som fortfarande var vaken 22.43 :) tänkte att nu sover hon länge imorgon då de är minges tur att få sova lite men NEJ DÅ vakna 05.15 och de dög inte med nappen hon skulle ha mat så somna hon om och vakna igen 07.45 pust, ingen liten sovmorgon jag fick för de.. så nu sitter vi här och kollar på disney channel i pyjamas och mjukisbyxor och Texas trampar runt här så nu är de dags att gå ut så han får kissa lite !=)

Idag blire lugnt och ev. ska Minge starta traktorn och strö ut jordhögen så vi får klart hundgården någon gång.

Imorgon är de mammaträff här, sen ska jag jobba på kvällen sen tisdag bär de av mot borlänge,sågmyra,falun och mora med Olivia och henns mormor och farmor!

Allt för idag! / S*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0