Idag är de återigen en mammaträff..

Ja precis idag har jag varit på mammaträff igen men med lite fler mammor denna gång :) Fan syrran lär juh tycka att jag är jätte torr nu :) haha  , iaf det har varit trevligt blir lite längre stund denna gång.. tack Maria Haltorp för som de vart för mig en god frukost :) hehe!


Dem är så fina alla barnen när dem är små :P , tänk snart är dem tonnåringar..

Fick iaf jätte fina kort idag på Olivia, Elias och lille Evert. "pojken" var också med men fick tyvärr inge  kort på han..




Nej klockan är mkt dags att krypa ner, ska bara se klart på 2 ½ män först! :)


/S

Kommentarer
Postat av: Frida

Mysig blogg Sandra :)

2010-09-07 @ 07:03:55
Postat av: Sandra

Ja jag har haft en länge och uppd. men har ej publiserat dem :) hehe

2010-09-07 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0