Lite allt och igentligen inget..

Ja nu sitter vi här.jag och Livan medans pöjkon håller till därute med grävmaskiner och dess like men nu är de på gång iaf, ska ordna hundgård här så hundarna slipper sitter på linan och fastna :/
Ja veckan hittills måndag var de mamma träff här, skulle ladda upp bilder och nu finns dem här, Tisdag var jag mamma och svärmor och såklart Olivia till mora,sågmyra,kupolen,falun blev lite inhandling, MEST till Olivia så nu har hon fått massa nya kläder och de var BEHÖVLIGT :) så fin hon var idag i Hello Kitty hängselbyxor :) hjärtat MITT! <3
Och idag har jag varit på föräldarträtt igen fast med BVC och de var lika mysigt och roligt som vanligt med alla bebisar som jollra och prata med varann :)
Annars ikväll här så blev de lite goare mat nämligen pepparbiff med potatisgratäng och rödvinsås!

Har föresten köpt mer vit färg så ska fortsätta måla klart sovrummet och byta rum så Olivia får sitt eget rum nu med alla hennes saker:)


Näe nu blire att göra välling till lillan för hon ska sova! :)

/ S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0