Måndag...

Ja nu äntligen sitter jag i soffan och varvar ner, fick fruktansvärd huvudvärk vet inte vad de är.. men lär strax börja med maten då Mange kommer hem.
Helgen har varit bra, marknad köpte massa fint bl.a kläder till olivia på loppis, strumpbyxor,strumor till både mig och Olivia, och en t-shirt som de står världens bästa mormor på :) aa juste en ny plånbok till mig också och såklart LANGOS både lördag och söndag då Albin bjöd hyresgästerna! :)
Lär juh tillägga att Albin köpte en body till Olivia dom de står "motörhead" på ville ha en metallica men de fanns inte hennes storlek :)
Var ut på toms på lördagen var trevlig att träffa massa folk och språka lite, nackdelen med denna helg var att det var MASSA politik snack vart man än hamna.. SUCK* Men nu är de över iaf.. missnöjd tillägga.

Idag har jag varit på mamma träff igen och sett ett jätte fint inrett hus hos Stina Selander, j*klar så fint dem har renoverat. nu vill jag flytta till hus och också renovera som man själv vill ha de ... :)

nästa måndag är det mammaträff här hos mig det ska bli kul :) Ska diskutera experium, ska åka dit med bebisarna och bada och ha trevligt, hoppas bara de blir av!

Näe nu ska jag förbedera matlagningen och hoppas på att Olivia vaknar snart, hon har sovit ute i vagnen i 2,5 timme snart om inte mer.. :) gött de.

Måste också tillägga att Emma Sixtensson är nu på förlossningen och jag bara väntar på sms från henne att allt är klart!!! Åh vad jag är hissig.. jäklar med bebisar det blir/blev 2010 måste juh räkna upp att det är juh mest tjejer detta år :)

Ha de super! Nu blire kyckling och ris med currysås..



Sotar´n som Minge och Albin kallar henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0